Журналистпен әңгіме барысында көлік-логистикалық компанияның негізін қалаушы логистиканы қазіргі заманғы дамытудың басты трендтері туралы, Қазақстанның транзиттік тартымдылығын арттыру үшін бүгінде қабылданып жатқан заңнамалық шаралар туралы айтып, жұмыс берушінің беделі және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін танымал етудің маңыздылығы тақырыбын қозғады. Марат Жұман әңгіме барысында логистика саласын ауқымды цифрландыру қажеттігіне баса назар аударды. 

Айта кету керек, world Monitor журналының аудиториясы өте маңызды. Бұл Қазақстан мен Еуропаның іскерлік және саяси элитасы, топ-менеджерлер, бизнес иелері, дипломатиялық қоғамдастық, біздің елдегі және Еуроодақ елдеріндегі орта буын менеджменті. Журнал Atasu Group мүшесі болып табылатын Қазақстанның Еуропалық Бизнес Қауымдастығының (ҚЕБҚ) көмегімен шығарылады.

Толығырақ мақалада сілтеме бойынша оқыңыз (38-39 бет)