1998 жылы Қазақстандағы ең ірі көліктік-логистикалық топтардың бірі - Astana Group тарихы басталды. Кеңес Одағы ыдырағаннан кейін адамдар мүмкіндігінше аман қалу үшін аз-аз табысты бизнес үшін күресті. Содан кейін теміржол тасымалы, барлық уақытта сияқты, ақша табу үшін өте тартымды болды. Бірақ 100 долларлық капиталы бар осы салада бизнесті бастау - бұл идея тым өршіл болып көрінді. Марат Жұманға бұл туралы шешім қабылдауға атасының өсиеттері көмектесті. Ол өсиет: мамандыққа адал болу, темір жолға сену және ештеңеден қорықпау. Сәтті болды ма? Өзіңізді шешім қабылдаңыз. 21 жылдан кейін Марат Жұман Монакодағы "Жыл кәсіпкері" атағы үшін конкурста бүкіл әлемнің долларлық миллиардерлерімен бір алаңда кездесті. 

Қазақстандық логистикадағы бір бизнестің тарихы

Болашақ бизнесмен 1976 жылы 18 қыркүйекте Қарағанды облысының Атасу кентінде дүниеге келген. 1994 жылы Алматы теміржол көлігі инженерлері институтына оқуға түсті. Студенттік өмір жатақханадан және қиындықтарды жеңудің кезекті кезеңінен басталды. Ата-аналарды көмек сұрап мазаламау үшін Марат Жұман "Алматы-2" станциясының жүк бөлімінде жүк тиеуші болып жұмысқа орналасты, содан кейін сол вокзалда түнгі күзетші болып жұмыс істей бастады.  

90-шы жылдары темір жол тасымалдары саласында мұндай сервис болған жоқ: жүк жөнелтушілердің өздері қолайлы вагондарды іздеумен айналысуға, шарттар жасасуға, темір жол тұйығын жалға алуға мәжбүр болды. Жағдайға қарап, Марат Бұл бизнес үшін тамаша орын екенін түсінді және 1998 жылы логистикалық компания құрып, оны туған ауылы - Atasu деп атады. Ол кезде ол небәрі 22 жаста еді. 

a69ea64f067f70786b91d5e53ac.webp

Atasu Group қызметтеріне сұраныс артты. Компания елде алғашқы болып қызметтердің толық спектрін ұсына бастады, яғни клиенттің орнына барлық жұмысты жасады. Басынан бастап ол тек Қазақстан аумағы бойынша ғана емес, сонымен қатар ТМД және Орталық Азия нарықтарына темір жол арқылы жүк жеткізумен айналысты. Atasu Group-тың алғашқы шетелдік өкілдігі 2002 жылы Қытай мен Оңтүстік Кореяда ашылды. 

«Бірде мен біздің белгіге қызығушылық танытқан екі жігітті кездестірдім. Менің жолым болды: бұл Қытайдың ең ірі көлік компанияларының бірі – Sinotrans өкілдері екені белгілі болды. Олар сізде көлік компаниясы бар ма? Сіз тасымалдаумен айналысасыз ба? Бізге Қазақстан мен ТМД бойынша біздің жүктерімізді жеткізе алатын серіктес керек деп сұрақ қоя бастады. Бір айдан кейін олар мені Қытайға шақырды, біз бірінші келісімшартқа отырдық. Мен Sinotrans-пен әлі күнге дейін жұмыс істеймін", - деді Марат Жұман сұхбатында.

Бүгінгі Atasu Group: активтер, әлеует, амбициялар

Қызметті жақсарту үшін Atasu Group өз активтерін үнемі жетілдіріп отырады. Компания теміржол және автомобиль парктеріне иелік етеді. Халықаралық стандарттарға сәйкес жабдықталған қоймалар мен бірнеше терминалдарды басқарады. 2011 жылы Алматы облысында айына 5000 вагонға дейін өңдеу мүмкіндігімен ауданы 180 мың шаршы метрден астам терминал салынды. Бір жылдан кейін Қытаймен шекарада орналасқан "Достық" станциясында тағы бір терминал іске қосылды – оның ауданы 140 мыңнан астам шаршы метрді құрайды. Терминалдарда контейнерлік пойыздарды қабылдау, артық тиеу және жөнелтуден бастап барлық қажетті құжаттарды ресімдеуге дейінгі қызметтердің толық спектрі қол жетімді. Осылайша, Atasu Group бүгінде Қазақстанның және тұтастай алғанда бүкіл отандық экономиканың транзиттік әлеуетін дамыту негізделетін көлік-логистика саласындағы көшбасшы компаниялар қатарында өзін сенімді сезінеді. 

1bcf9619158e2de4b8100a53ee9.webp

2017 жылы Марат Жұман өзінің вагондар паркінің санын және терминалдардың қуатын арттыру стратегиялық жоспарын белгіледі. Консультанттар командасы жалданып, 2018 жылы Atasu Group компаниясына қытайлық CITIC Capital Silk Road Fund (сілтеме) мемлекеттік корпорациясы мен Еуропалық Қайта Құру және даму банкінен (ЕҚДБ) инвестиция тартуға көмектесті. Кейіннен тартылған қаражат есебінен Atasu Group 1,5 мың жаңа вагон мен терминалдарға арналған жабдық сатып алады.

Небәрі 23 жыл ішінде компания вагондарды сатып алуға және Қазақстанның теміржол инфрақұрылымын дамытуға 200 миллионнан астам доллар инвестициялады. Бүгінгі таңда Atasu Group теміржолмен тасымалдауды ғана емес, сонымен қатар автомобиль, теңіз және әуе тасымалымен де айналысады. Сонымен қатар, жүктерді кедендік тазарту, оларды сақтандыру және қорғау қызметтерін ұсынады. Жүк айналымы жылына 10 млн тоннадан асады. Atasu Group клиенттік базасы қазіргі уақытта 8 мыңнан астам клиенттерден тұрады. 

Жақында компания Fulfillment-қойма қызметтерін ұсынады. Бұл жоба-өз бизнесін интернетте дамытатын өндірушілер мен онлайн-кәсіпкерлер үшін бірегей қолдау. Atasu Group өндірушілерге, интернет-дүкендердің иелеріне және кәсіпкерлерге логистикалық қызметтердің толық кешенін ұсынуға дайын – тауарды сақтау және есепке алу, жинақтау, буып-түю, таңбалау және жеткізу. Fulfillment-қойма қызметі-Atasu Group-тың жалғыз цифрлық жобасы емес. Компания қазақстандық логистикада цифрландыру бойынша пионер болып табылады. 

6aa9b941e6858fbac094ed42778.webp

Компания дамуының жеке жаһандық бағыты әлеуметтік жауапкершілік болып табылады. Atasu Group халықтың әлеуметтік осал топтары – балаларды, мүмкіндіктері шектеулі адамдарды, көп балалы отбасыларды қолдау үшін үнемі қайырымдылық акцияларын өткізіп тұрады. Компания жас спортшыларды, креативті кәсіпкерлерді белсенді қолдайды, сондай-ақ Atasu Group мамандары білім беру мекемелерімен өздерінің білімдері мен тәжірибелерімен бөліседі.

9f9acbed2d4cb5b562ad55d0a5e.webp

Atasu Group брендін кім жасайды?

Біз Atasu Group-ты бүгінде табысты және перспективалы компания деп білеміз. Бизнесті сапалы жүргізудің арқасында Марат Жұман логистикалық нарықтың қуатты ойыншысын нөлден бастап құра алды. 2019 жылы оның жетістіктерін кәсіпкерлік қауымдастық жоғары бағалады. Ол EY компаниясы өткізген "Жыл кәсіпкері – 2018" конкурсында жеңіске жетті және сол жылы Ey World Entrepreneur Of The Year әлемдік конкурсында Қазақстанның атынан Монакода өнер көрсетті. Сонымен қатар, ҚР Ұлттық экспедиторлар қауымдастығы 2020 жылы Atasu Group компаниясын жылдың ең табысты компаниясы деп таныды. 2021 жылы Athas Group Қазақстанның Еуропалық бизнес-қауымдастығының (ҚЕБҚ) мүшесі болды, сондай-ақ Almaty Creative креативті және мәдени индустриялар кәсіпкерлерінің қауымдастығына кірді.

a2bea594fbccfa6672ec2beb1ff.webp

Компанияның жетістігінің құпиясы неде? Шын мәнінде, Марат Жұман ешқашан жасырмады – мұнда ешқандай құпия жоқ. Компанияның табысын адамдар қамтамасыз етеді. Atasu Group ұжымы-оның басты активі. Мұнда әр қызметкер бағаланады, сондықтан көптеген адамдар 15-20 жыл жұмыс істейді және тағылымдамадан өтушілер көшбасшы болған кезде көптеген мысалдар бар.

Компанияның жетістігінің құпиясы неде? Шын мәнінде, Марат Жұман ешқашан жасырмады – мұнда ешқандай құпия жоқ. Компанияның табысын адамдар қамтамасыз етеді. Atasu Group ұжымы-оның басты активі. Мұнда әр қызметкер бағаланады, сондықтан көптеген адамдар 15-20 жыл жұмыс істейді және тағылымдамадан өтушілер көшбасшы болған кезде көптеген мысалдар бар. 

Сондықтан корпоративтік іс-шаралар компанияда сирек емес. Бренд күні-ең қызықты және жарқын мерекелердің бірі, ұжым компания тарихын тағы бір рет еске алады, қорытынды жасайды және жаңа жоспарлар жасайды. Бір сөзбен айтқанда, компанияның логотипін білдіретін барлық нәрсе – отбасылық шаңырақ, елдерді, кәсіпкерлерді байланыстыратын жолдар және жаңа идеялар пайда болатын туған ошаққа апаратын жолдар. Марат Жұман өзінің туған Атасу кентінде бала туралы армандағанның бәрі.

5a94a6c1ded37e155071212f0b0(1).webp